مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:302023-11-25حوادث

مهار 4.5 هکتاری حریق در جنگل های سیاهرود/ آماده باش نیروها تا فردا


دو اکیپ 15 نفره از نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان پس از دو ساعت پیاده روی به جنگل های درفک رسیدند و عملیات اطفاء آتش را آغاز کردند.

- ایسنا/گیلان سرپرست منابع طبیعی گیلان گفت: دو اکیپ 15 نفره از نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان پس از دو ساعت پیاده روی به جنگل های درفک رسیدند و عملیات اطفاء آتش را آغاز کردند.

سید مازیار رضوی دقایقی قبل در گفت وگو با ایسنا، از کنترل و مهار آتش سوزی در عرصه های جنگلی شهرستان رودبار خبر داد و اظهار کرد: از ساعت 14 بعد از ظهر روز گذشته، سوم آذرماه شاهد وقوع حریق در جنگل های منطقه حفاظت شده سیاهرود، مناطق پایین سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، با بیان اینکه تا نخستین ساعات صبح امروز شاهد کنترل و مهار آتش سوزی بودیم، گفت: نیروهای یگان حفاظت در منطقه حضور دارند و در حال لکه گیری هستند، زیرا وزش باد گرم تا فردا ادامه دارد و با احتمال شعله ور شدن مجدد آتش مواجه هستیم.

رضوی مساحت درگیر را بین 4 تا 4.

5 هکتار دانست و اضافه کرد: با همکاری فرماندار رودبار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر و حوزه استاندار و معاونت عمرانی، شاهد بسیج امکانات بودیم؛ همچنین همه نیروهای امدادی و آتش نشان و بسیجی و همیار طبیعت در منطقه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار 4.5 هکتاری حریق در جنگل های سیاهرود/ آماده باش نیروها تا فردا

مهار 4.5 هکتاری حریق در جنگل های سیاهرود/ آماده باش نیروها تا فردا